27.4.10

Βράβευση των κορυφαίων της Σούπερ Λίγκα

Ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος Τζιμπρίλ Σισέ έκλεψε την παράσταση στα βραβεία των κορυφαίων της Σούπερ Λιγκα, που διοργάνωσε το συνδρομητικό κανάλι Novasports. Ο Γάλλος σούπερ σταρ ψηφίστηκε ως MVP της φετινής χρονιάς, ενώ παράλληλα συμπεριλήφθηκε και στην καλύτερη 18άδα.
O Νίκος Νιόπλιας ψηφίστηκε ως καλύτερος προπονητής, ενώ έξι παίκτες του Παναθηναϊκού συμπεριλήφθηκαν στους κορυφαίους 18. Διαβάστε που κατέληξαν όλα τα βραβεία των καλύτερων ποδοσφαιριστών της σεζόν 2009-10.
Η καλύτερη 18άδα: Aλέξανδρος Tζόρβας (Παναθηναϊκός), Αντώνης Νικοπολίδης (Ολυμπιακός), Λουκάς Βύντρα (Παναθηναϊκός), Βασίλης Τοροσίδης (Ολυμπιακός), Όλαφ Μέλμπεργκ (Ολυμπιακός), Φερέιρα Ντουγκλάο (Καβάλα), Αβραάμ Παπαδόπουλος (Ολυμπιακός), Γιώργος Τζαβέλλας (Πανιώνιος), Κώστας Κατσουράνης (Παναθηναϊκός), Ναφτί (Άρης), Ζιλμπέρτο Σίλβα (Παναθηναϊκός), Πάμπλο Γκαρσία (ΠΑΟΚ), Σωτήρης Νίνης (Παναθηναϊκός), Βλάνταν Ίβιτς (ΠΑΟΚ), Βιερίνια (ΠΑΟΚ), Τουμέρ Μετίν (Λάρισα), Νάτσο Σκόκο (ΑΕΚ), Τζιμπριλ Σισέ (Παναθηναϊκός).
Καλύτερος προπονητής: Νίκος Νιόπλιας (Άλλοι υποψήφιοι: Φερνάντο Σάντος, Έκτορ Ραούλ Κούπερ)
Καλύτερη απόκρουση: Γιάννης Αραμπατζής στο παιχνίδι Παναθηναϊκός-ΑΕΚ
Καλύτερη ασίστ: Κρίστιαν Νέμεθ στον Μπλάνκο στο παιχνίδι Aτρόμητος - ΑΕΚ 0-1

Η δήλωση της χρονιάς: Τάσος Πάντος μετά το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό «Αν έβαζα γκολ θα ...καιγόταν το Καραϊσκάκη και είναι καινούριο γήπεδο και είναι κρίμα».
Fair play της χρονιάς: Μιχάλης Σηφάκης για την αντίδραση του στο παιχνίδι με τον Ηρακλή στο Καυτανζόγλειο, όταν του επιτέθηκε οπαδός της αντιπάλου ομάδας.

Καλύτερο γκολ της χρονιάς (51,2%): Θανάσης Καραγκούνης στο παιχνίδι Ατρόμητος-ΠΑΣ Γιάννενα Τα άλλα υποψήφια Τοροσίδης: (ΑΕΚ-ΟΣΦΠ), Γιάντσης: (Λάρισα-Ηρακλής), Σκόκο: (ΑΕΚ-Πανιώνιος), Κατσουράνης: (ΠΑΟ-Λάρισα)

MVP του πρωταθλήματος: Τζιμπρίλ Σισέ


Δηλώσεις:

Αντώνης Νικοπολίδης: "Πιστεύουμε και περιμένουμε η Σούπερ Λιγκα να μας καλέσει σαν σύνδεσμο γιατί οι προτάσεις δεν είναι αυτές που αρμόζουν στον Έλληνα ποδοσφαιριστή. Ο Έλληνας ποδοσφαιριστές έχει αποδείξει ότι μπορεί, μέσω της Εθνικής αλλά και των ομάδων του. Και μπορούμε να το αποδείξουμε ξανά και ξανά με στήριξη".

Ντουγκλάο: "Ευχαριστώ τον πρόεδρο της Καβάλας για την ευκαιρία που μου έδωσε μετά από μία δύσκολη σεζόν που είχα στη Γαλλία. Ευχαριστώ και τους οπαδούς μας γιατί με βοήθησαν. Πιστεύω ότι η καλή πορεία της ομάδας οφείλεται στο γεγονός ότι ήμασταν όλοι ενωμένοι".

Γιώργος Τζαβέλλας: "Τώρα το μόνο που σκέφτομαι είναι η ξεκούραση μήπως και καταφέρω να πάω στο Μουντιάλ. Θα ήθελα να αφιερώσω το βραβείο στους συμπαίκτες μου και στην οικογένειά μου".

Ζιλμπέρτο Σίλβα: "Είναι κάτι πολύ για εμένα και το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Ευχαριστώ τον Παναθηναϊκό που μου έδωσε την ευκαιρία να ξαναπαίξω ποδόσφαιρο μετά από μία δύσκολη σεζόν που είχα με την Άρσεναλ. Θέλω να μοιραστώ τη χαρά με τη σύζυγό μου, τα παιδιά μου, τους συμπαίκτες, το τεχνικό επιτελείο και τους φιλάθλους μας".

Βιεϊρίνια: "Να ευχαριστήσω τον προπονητή μου γιατί με βοήθησε να ξαναβρώ την χαμένη μου ατυπεποίθηση. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες και τους φιλάθλους μας γιατί χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εδώ".

Σκόκο: "Η απόδοσή μου δεν εξαρτάται από το τι σκέφτονται κάποιοι άνθρωποι. Σίγουρα με πλήγωσε η αντίδρασή τους. Θα τα δώσουμε όλα στα πλέι-οφ".

Νίκος Νιόπλιας: "Όσο κι αν είναι προσωπικός ο τίτλος αυτός για να τα καταφέρω πρέπει να είμαι σε ένα μεγάλο κλαμπ και να έχω πολύ καλούς παίκτες. Όσο για την 18άδα θα μπορούσε άνετα να πάρει το πρωτάθλημα".

Τζιμπρίλ Σισέ: "Μου αρέσει να κρατώ τις υποσχέσεις μου. Είχα υποσχεθεί Πρωτάθλημα και Κύπελλο. Το πετύχαμε. Είπα πως θα πετύχαινα 25- 30 γκολ. Αλλά πέτυχα 29. Μου λείπει ένα. Ευχαριστώ πολύ τους συμπαίκτες μου, γιατί χωρίς καλούς συμπαίκτες και προπονητή δεν καταφέρνεις τίποτα. Συγχαρητήρια σε όλους τους Έλληνες παίκτες και θα ήθελα να πω ότι υπάρχουν πολλοί και καλοί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.