28.6.10

Φόρμουλα 1: Ο Μάρκ Γουέμπερ μίλησε για το σοβαρό ατύχημά του

Για το πολύ σοβαρό ατύχημα που είχε στο Ευρωπαϊκό γκραν πριν μίλησε ο ένας εκ των δύο εμπλεκομένων, Μάρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός πιλότος κατά τη διάρκεια του 9ου γύρου, βρέθηκε πίσω από τη Lotus του Χέικι Κοβαλάινεν, με την οποία συγκρούστηκε και είχε ως αποτέλεσμα την «απογείωση» του μονοθεσίου και τη σφοδρή πρόσκρουση στα ελαστικά ασφαλείας.


Παρόλα αυτά, ο 31χρονος οδηγός κατάφερε να βγει σώος (αν και αρκετά εκνευρισμένος) από τα συντρίμμια της RB6, δίνοντας έτσι «τέλος» στην ανησυχία της ομάδας του αλλά και εκατομμυρίων τηλεθεατών σε όλο τον πλανήτη.

Μάλιστα, σύμφωνα με δηλώσεις του τρίτου στο βαθμολογικό πίνακα του πρωταθλήματος οδηγών το μόνο που τον ένοιαζε ήταν η υγεία του, ενώ μίλησε και για το πόσο ασφαλές έχουν γίνει σήμερα τα μονοθέσια της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

«Ήμουν πολύ ταχύτερος από τον Heikki και ξαφνικά, παρότι βρισκόμασταν ακόμα μακριά από το σημείο φρεναρίσματος, περίπου 80 μέτρα, πάτησε φρένο. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, ήμουν απλός επιβάτης», είπε ο Γουέμπερ σχετικά με το πώς έγινε το ανατριχιαστικό συμβάν και κατέληξε: «Δόξα τω Θεώ, το μονοθέσιο αποδείχθηκε ασφαλές. Είμαι καλά, απλά έχασα κάποιους βαθμούς, αν και σε περιπτώσεις σαν σε αυτή, δεν σε απασχολούν οι βαθμοί. Με ένοιαζε να είμαι καλά και να μπορώ να τρέξω στο Silverstone. Σε ατυχήματα σαν αυτό δεν μπορείς να ελέγξεις ούτε που θα καταλήξεις, ούτε πόσο σφοδρές θα είναι οι συγκρούσεις που θα ακολουθήσουν. Ήταν αρκετά δυνατές αλλά ευτυχώς είμαι μια χαρά. Ήταν το σασί με το οποίο κέρδισα στο Μονακό και τη Βαρκελώνη, με το οποίο πήρα πολλές pole positions και που γενικά που είχε φερθεί πολύ καλά μέχρι τώρα. Έκανε το ίδιο και σήμερα, αφού με γλίτωσε από σοβαρό τραυματισμό. Διατηρώ την αισιοδοξία μου, η ζωή συνεχίζεται και ακόμα βρισκόμαστε στη μέση της σεζόν».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.