23.7.10

Παναθηναϊκός: Χάθηκε ο Κρις

Νέο διετές συμβόλαιο υπέγραψε με τη Λιόν ο Κρις. Ο Βραζιλιάνος αμυντικός θα παρατείνει τη συνεργασία του με τη γαλλική ομάδα που έληγε το 2011, μέχρι το 2013, γεγονός που αυτόματα σημαίνει ότι το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για την απόκτηση κεντρικού αμυντικού στρέφεται αποκλειστικά στον Γουίλιαμ Γκαλάς.
Σε συνέντευξή του αποκαλύπτει γιατί είπε ''όχι'' στο ''τριφύλλι''.
Η είδηση της ανανέωσης του συμβολαίου του Κρις με τους ''λιονέ'', είναι πρώτο θέμα στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, στην οποία φιλοξενείται και συνέντευξη με τον 33χρονο ποδοσφαιριστή. Ο ίδιος αποκαλύπτει ότι συναντήθηκε το βράδυ της Τετάρτης με ανθρώπους της διοίκησης και συμφώνησαν σε όλα. Ο Κρίς έχει αγωνιστεί έξι σεζόν στη Λιόν, έχοντας πετύχει 24 τέρματα σε 252 παιχνίδια.
Αυτή η εξέλιξη αλλάζει σίγουρα τα δεδομένα σε ό,τι αφορά στην ενίσχυση του Παναθηναϊκού στο κέντρο της άμυνας. Ενδέχεται πλέον, οι ''πράσινοι'' να επανέλθουν με νέα βελτιωμένη πρόταση προς τον Γουίλιαμ Γκαλάς, προκειμένου να κλείσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κενό που υπάρχει στο ρόστερ.
''Η ιστορία μου με τη Λιόν δεν τελειώνει. Θα συνεχίσουμε μαζί παρά το γεγονός ότι είχα προτάσεις από τον Παναθηναϊκό αλλά και μία ομάδα από το Κατάρ. Μίλησα με τους Έλληνες και τους είπα ότι προτεραιότητά μου ήταν να ανανεώσω με τη Λιόν. Δεν χρησιμοποίησα την πρόταση που είχα για να κερδίσω περισσότερα από τη Λιόν'', δήλωσε ο Κρις, ο οποίος παραδέχθηκε ότι δέχθηκε σημαντική μείωση των απολαβών του, προκειμένου να συνεχίσει στην ομάδα της καρδιάς του.
''Εδώ είναι η οικογένειά μου και η Λιόν αποτελεί το σπίτι μου. Είμαι ευτυχισμένος στην ομάδα και θέλω να συνεχίσω να παίζω και να κερδίζω τίτλους'', πρόσθεσε ο Κρις, ο οποίος δεν δέχεται κουβέντα για την ηλικία του και είπε όταν ρωτήθηκε για αυτήν: ''Σταματήστε να μιλάτε για αυτό! Είμαι σε πολύ κατάσταση. Μέσα στο γήπεδο δεν έχω φίλους, θα έκανα τάκλιν και στη μάνα μου!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου θα διαγράφονται.